Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2015

Τα υποκατάστατα της ζάχαρης είναι πιο υγιεινά από την ζάχαρη;


Του Christopher Bergland
Posted Nov 14, 2015
Source: ducu59us/Shutterstock
Πρόσφατα, οι τίτλοι έχουν γεμίσει με δυνητικά συγκεχυμένες πληροφορίες σχετικά με τη δίαιτα και τη διατροφή. Ποιες τροφές και ποτά πραγματικά συμβάλουν στην αύξηση του βάρους και των κινδύνων για την υγεία που συνδέονται με την επιδημία της παχυσαρκίας; Όταν πρόκειται για τη διατροφή, υπάρχουν πάντα πολλά ισχυρές απόψεις και λίγη βεβαιότητα.
Σε αυτό το post, θα επικεντρωθούμε  ειδικά στα υπέρ και τα κατά της χρήσης υποκατάστατων ζάχαρης και των τεχνητών γλυκαντικών ουσιών με βάση τις τελευταίες επιστημονικές έρευνες.
Από τη σκοπιά της γαστρονομίας και τη διαχρονική σοφία των Γάλλων, πιστεύω ότι η κατανάλωση ζάχαρης με περίσκεψη είναι πάντα η πιο υγιεινή και καλύτερη γευστικά επιλογή. ΟΙ τροφές θα πρέπει να είναι μια πηγή χαράς, όχι νεύρωση. Η κατανάλωση πραγματικής ζάχαρη με μέτρο δεν είναι κακό για τη δημόσια υγεία μας.
Τούτου λεχθέντος, η σύγχρονη αμερικανική διατροφή  -και η «εξαγωγή της» -είναι φορτωμένη με τόση κρυμμένη ζάχαρη στα προσυσκευασμένα και τα έτοιμα φαγητά και ποτά, συμπεριλαμβανομένων  εκείνων που μπορεί να φαίνεται ότι είναι «υγιής», όπως μούσλι, χυμός φρούτων, και γιαούρτι, και είναι σημαντικό για όλους να έχετε επίγνωση του πόση ζάχαρη  καταναλώνετε καθημερινά.
Ο FDA συνιστά το 10 τοις εκατό Cap  πρόσληψης ζάχαρης
Στις 9 Νοεμβρίου 2015,η  Karin Rabin αναφέρει σε ένα άρθρο των New York Times, "Τοποθετώντας ένα ανώτατο όριο στην κατανάλωση Αμερικανών σε πρόσθετη ζάχαρη»  (" ότι, για πρώτη φορά, ο FDA συνιστά  οι Αμερικανοί να μην καταναλώνουν περισσότερο από το 10 τοις εκατό των θερμίδων τους από τη ζάχαρη. Η επισήμανση των τροφίμων στις Ηνωμένες Πολιτείες αναμένεται να αλλάξει στο εγγύς μέλλον προσαρμοζόμενη σε αυτές τις νέες κατευθυντήριες γραμμές του FDA.
Σε διεθνές επίπεδο, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) επίσης υποστηρίζει ένα 10 τοις εκατό ανώτατο όριο για ατομική κατανάλωση ζάχαρης. Αυτό αποκλείει το φυσικό σάκχαρο που βρέθηκε σε φρέσκα φρούτα, τα λαχανικά και το γάλα. Μάλιστα πάει ακόμη μακρύτερα από το FDA, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να θέσουν ως στόχο την βάση ενός 5 τοις εκατό της θερμιδικής πρόσληψης τους να προέρχεται από τη ζάχαρη, προκειμένου να διατηρήσουν οι άνθρωποι τη βέλτιστη υγεία.
Οι τελευταίες επιστημονικές έρευνες δίνουν στα υποκατάστατα ζάχαρης που έχουν εγκριθεί από το FDA ένα καθαρό πιστοποιητικό υγείας όταν χρησιμοποιούνται όμως σε περιορισμένες ποσότητες. Ως εκ τούτου, θα ήθελα να συστήσω ότι αν θέλετε να πιείτε κάτι γλυκό, καταναλώνοντας ένα υποκατάστατο της ζάχαρης στα αναψυκτικά είναι μια υγιεινή επιλογή από ό, τι να καταναλώνετε καθημερινά την προστιθέμενη   ζάχαρη.
Υπάρχει ένα μειονέκτημα στην  αποδοχή της συμβουλής μου. Η απόφαση του ποια τρόφιμα και  ποτά ,καταναλώνετε εσείς  ή τα παιδιά σας, αποτελεί πρωταρχικά προσωπική απόφαση. Παρακαλώ  λοιπόν να κάνετε πιο ανεξάρτητη έρευνα πριν κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές στη διατροφή σας, που θα περιλαμβάνει τη χρήση των υποκατάστατων ζάχαρης ή τεχνητές γλυκαντικές ουσίες.
Τα υποκατάστατα ζάχαρης σε περιορισμένες ποσότητες αποτελούν μια υγιεινή επιλογή για τους περισσότερους από εμάς
Μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα  και αντιπροσωπεύει την πρώτη φορά που οι επιστήμονες τροφίμων έχουν δημιουργήσει μια μοναδική προσέγγιση που αξιολόγησε τις πραγματικές επιπτώσεις των γλυκαντικών ουσιών χαμηλής ενέργειας (LES), όπως σακχαρίνη, ασπαρτάμη, σουκραλόζη και στέβια, σχετικά με την πρόσληψη ενέργειας και το σωματικό βάρος βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.
Λόγω της λίστα των κινδύνων για την υγεία που δημιουργούνται από αύξηση του σωματικού βάρους και της παχυσαρκίας, η θετική  κυματλώδης επίδραση των της  χρησιμοποίησης ενός LES με μέτρο, καθιστά τα υποκατάστατα ζάχαρης στα ποτά την πιο υγιεινή επιλογή για την πλειοψηφία των Αμερικανών. Η τελευταία έρευνα δείχνει ότι η χρήση των υποκατάστατων ζάχαρης στη θέση της ζάχαρης οδηγεί σε μειωμένη πρόσληψη θερμίδων και την διατήρησηενός υγιούς βάρους σε παιδιά και ενήλικες.
Σε ένα δελτίο τύπου, ο επικεφαλής συγγραφέας καθηγητής Peter Rogers  δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να μετατοπιστεί το ερώτημα  από το κατά πόσον  το LES είναι« καλό »ή« κακό », στο πώς θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν καλύτερα στην πράξη για να βοηθήσουν στην επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων για τη δημόσια υγεία, όπως η μείωση της πρόσληψης των ελεύθερων σακχάρων και της ενέργειας. "
Μια θερμίδα είναι μια θερμίδα: «Το Κέρδος είναι κέρδος, όσο  κι αν είναι μικρό"
Μια θερμίδα είναι η μέτρηση της ενέργειας που χρειάζεται για να αυξήσει σε 1 γραμμάριο νερού  κατά 1 βαθμό  την θερμοκρασία. Το κλειδί για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι άμεσα συνδεδεμένο με το δικό σας ταίριασμα του μεταβολικού ρυθμού και του  ενεργειακού ισοζυγίου με βάση τις θερμίδες  που μπαίνουν  και τις θερμίδες που βγαίνουν. Ένα κιλό λίπους ισοδυναμεί με περίπου 3.500 θερμίδες.
Η διαχείριση του ισοζυγίου  ενέργειας σας που είναι η διαφορά  της  προσλαμβανόμενης ενέργειας   και των ενεργειακών δαπανών επίσης γνωστή ως θερμίδες μέσα/ θερμίδες έξω-είναι το κλειδί για τη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους. Τρώγοντας ένα υπερβολικό ποσό θερμίδων σε σχέση με την ημερήσια μεταβολική σας έξοδο σας θα οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους σας. Η επιπλέον ενέργεια που καταναλώνει ο καθένας με τη μορφή θερμίδων πάντα θα αποθηκεύεται ως λίπος.
Οι χαμηλής ενέργειας γλυκαντικές ουσίες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη μείωση της ζάχαρης και ενεργειακή πρόσληψη σας, ιδιαίτερα στην  κατανάλωση αναψυκτικών. Για τη μελέτη Bristol, οι ερευνητές συνέκριναν την κατανάλωση ποτών LES σε νερό και βρέθηκε ότι  τα LES δεν αυξάνουν την όρεξη, όπως είχε αναφερθεί προηγουμένως.
Τα ευρήματά τους υποδηλώνουν ότι τα ποτά LES μειώνουν το βάρος περισσότερο από το νερό. Ένας λόγος γι 'αυτό θα μπορούσε να είναι ότι η μετάβαση από ζαχαρούχα ποτών σε άτομα με LES μπορεί να είναι μια πιο εύκολη και πιο αποδεκτή διαιτητική αλλαγή για τους περισσότερους ανθρώπους από ό, τι η αύξηση της κατανάλωσης νερού.
Τα υποκατάστατα ζάχαρης έχουν ουσιαστικά μηδέν θερμίδες και μηδέν   «της ενέργειας των τροφίμων.» Στο Athletes Way, δίνεται το παράδειγμα  πως η χρήση μόνο δύο κουταλάκια του γλυκού ζάχαρης την ημέρα στον καφέ σας θα μπορούσε να επηρεάσει την αύξηση βάρους  με την πάροδο του χρόνου. Στο κεφάλαιο μου Η Διατροφή αναφέρεται:
"Νιώθω άσχημα, χρησιμοποιώντας το υπέροχο και εμπνευστικό απόσπασμα του Robert Browning," Και το κέρδος είναι  κέρδος, όσο μικρό κι αν είναι "σε ένα θέμα διατροφής. Τα δύο κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη προσθέτουν έως και τριάντα πέντε θερμίδες την ημέρα που γίνεται ένα κιλό λίπους ανά εκατό ημέρες, και  3 κιλά κατά τη διάρκεια ενός έτους, και  30 κιλά σε μια δεκαετία."

Christopher Bergland. Follow me on Twitter @ckbergland(link is external) for updates on The Athlete's Way blog posts.
The Athlete’s Way ® is a registered trademark of Christopher Bergland
______________________________________________________________________
Θέλετε να λαμβάνετε αυτές τις πληροφορίες στο email σας; Γραφτείτε συνδρομητής (στην δεξιά στήλη πάνω -πάνω καταχωρήστε το email σας)

Θέλετε να λαμβάνετε το ειδικό newsletter  μας υγεία για όλους. Γράψτε ένα mail στο mmavrovouniotis@gmail.com και ζητήστε το.


1 σχόλιο: