Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2015

10 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΑΣ


Μπορείτε να κάνετε  τον μεταβολισμού σας καλύτερο;
Η ενίσχυση του μεταβολισμού είναι μυστικό επιτυχίας  όσων προσέχουν το βάρος τους παντού, αλλά το πόσο γρήγορα το σώμα σας καίει θερμίδες εξαρτάται από πολλά πράγματα. Κάποιοι άνθρωποι κληρονομούν ένα γρήγορο μεταβολισμό. Οι άνδρες τείνουν να καίνε περισσότερες θερμίδες από ό, τι οι γυναίκες, ακόμα και στις στιγμές ξεκούρασης. Και για τους περισσότερους ανθρώπους, ο μεταβολισμός επιβραδύνεται σταθερά μετά την ηλικία των 40. Αν δεν μπορείτε να ελέγξετε την ηλικία σας, το φύλο, ή γενετική, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να βελτιώσει το μεταβολισμό σας. Εδώ είναι 10 από αυτούς.
Κτίστε Μύες
Το σώμα σας καίει συνεχώς θερμίδες, ακόμα και όταν δεν  κάνετε τίποτα. Αυτή το  μεταβολικό ποσοστό είναι πολύ υψηλότερο σε άτομα με περισσότερο μυ. Κάθε κιλό μυός χρησιμοποιεί περίπου 6 θερμίδες την ημέρα μόνο για να συντηρηθεί, ενώ κάθε κιλό λίπους καίει μόνο 2 θερμίδες ημερησίως. Ότι η μικρή διαφορά μπορεί να ανέβει με την πάροδο του χρόνου. Μετά από μια συνεδρία κατάρτισης δύναμης, ενεργοποιούνται οι μύες σε όλο το σώμα σας, αυξάνοντας  τον μέσο ημερήσιο μεταβολικό ρυθμό σας.
Βάδισμα και αεροβική
Η αεροβική άσκηση δεν μπορεί να χτίσει μεγάλους μύες, αλλά μπορεί να επιταχύνει το  μεταβολισμό σας κατά τις ώρες μετά από μια προπόνηση. Το κλειδί είναι να πιέζετε τον εαυτό σας. Η υψηλής έντασης άσκηση παρέχει μια μεγαλύτερη αύξηση του μεταβολικού ρυθμού σε σύγκριση με την ήρεμη από χαμηλής ή μέτριας έντασης προπόνηση. Για να πάρετε  αυτά τα οφέλη, δοκιμάστε μια πιο έντονη τάξη στο γυμναστήριο ή να περιλαμβάνει σύντομες εκρήξεις του τζόκινγκ κατά τη διάρκεια της  εξάσκησης τους βαδίσματος  σας.

Καύσιμο το νερό
Το σώμα σας χρειάζεται νερό για να επεξεργαστεί τις θερμίδες. Αν είστε ακόμη ήπια αφυδατωμένος, ο μεταβολισμός σας μπορεί να επιβραδυνθεί. Σε μια μελέτη, οι ενήλικες που έπιναν οκτώ ή περισσότερα ποτήρια νερό την ημέρα έκαψαν περισσότερες θερμίδες από ό, τι εκείνοι που έπιναν τέσσερα. Για να παραμείνετε ενυδατωμένοι, πιείτε ένα ποτήρι νερό ή άλλο ρόφημα χωρίς ζάχαρη πριν από κάθε γεύμα και σνακ. Επίσης,  κάντε σνακ  τα νωπά φρούτα και λαχανικά, τα οποία φυσικά περιέχουν νερό, αντί  για κουλούρια ή μπάρες.
Θα πρέπει να λαμβάνετε ενεργειακά ποτά;
Ορισμένα συστατικά στα ενεργειακά ποτά μπορεί να δώσουν  στο μεταβολισμό σας μια ώθηση. Είναι γεμάτα από καφεΐνη, η οποία αυξάνει την ποσότητα της ενέργειας που χρησιμοποιεί ο οργανισμός σας. Έχουν μερικές φορές ταυρίνη, ένα αμινοξύ. Η ταυρίνη μπορεί να επιταχύνει το μεταβολισμό σας και μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε λίπος. Αλλά χρησιμοποιώντας αυτά τα ποτά μπορεί να προκαλέσετε προβλήματα όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση, το άγχος, και τα θέματα ύπνου για μερικούς ανθρώπους. Η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής δεν τα προτείνει για παιδιά και εφήβους.
Έξυπνα σνακ
Αν τρώτε πιο συχνά αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Όταν τρώτε μεγάλα γεύματα με πολλές ώρες στο μεταξύ, ο μεταβολισμός σας επιβραδύνει μεταξύ των γευμάτων. Έχοντας ένα μικρό γεύμα ή σνακ κάθε 3 με 4 ώρες αυτό κρατά το μεταβολισμό σας σε δράση, ώστε να μπορείτε να κάψετε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αρκετές μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι οι άνθρωποι που τρώνε τακτικά σνακ λιγότερο κατά τα γεύματα.
Κάντε τα γεύματά σας πικάντικα
Τα πικάντικα τρόφιμα έχουν φυσικές χημικές ουσίες που μπορούν να επιταχύνουν το μεταβολισμό σας με υψηλότερη ταχύτητα. Το μαγείρεμα των τροφίμων με μια κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένο κόκκινο ή πράσινο πιπέρι τσίλι μπορεί να ενισχύσει το μεταβολικό ρυθμό σας. Το αποτέλεσμα είναι μάλλον προσωρινό, αλλά αν τρώτε τα πικάντικα τρόφιμα συχνά, τα οφέλη μπορούν να αθροιστούν. Για μια γρήγορη ώθηση,  χρησιμοποιείτε μπαχαρικό στα ζυμαρικά, τσίλι, και  στο βραστό κρέας κόκκινο πιπέρι.
Ενδυναμώστε  με την πρωτεΐνη
Το σώμα σας καίει πολλές περισσότερες θερμίδες αφομοιώνοντας πρωτεΐνες από ό, τι όταν  δεν τρώτε λιπαρά ή υδατάνθρακες. Ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, αντικαθιστώντας κάποιους υδατάνθρακες με άπαχες τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες μπορείτε να ενισχύσετε το μεταβολισμό στη διάρκεια των γευμάτων. Καλές πηγές πρωτεϊνών περιλαμβάνουν άπαχο βοδινό κρέας, γαλοπούλα, ψάρι, λευκό κρέας κοτόπουλου, τοφου, ξηρούς καρπούς,  φασόλια,  αυγά, και τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα.
Πιείτε μαύρο καφέ
Εάν είστε ένας πότης καφέ, μπορείτε πιθανώς να απολαύσετε την ενέργεια  προνόμια του και τα προνόμια συγκέντρωσης. Λαμβάνοντας τον  με μέτρο, ένα από τα οφέλη του καφέ μπορεί να είναι μια βραχυπρόθεσμη αύξηση του μεταβολικού ρυθμού σας. Η καφεΐνη μπορεί να σας βοηθήσει να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένοι ακόμη και να αυξήσουν την αντοχή σας, ενώ εσείς ασκείστε.
Αναζωογονηθείτε με Πράσινο Τσάι
Πίνοντας πράσινο τσάι ή τσάι oolong  είναι κάτι που προσφέρει τα συνδυαστικά οφέλη της καφεΐνης και κατεχίνες, ουσίες που φαίνεται να μαρσάρουν το μεταβολισμό για μια-δυο ώρες. Η έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση 2-4 φλιτζάνια του τσαγιού μπορεί να ωθήσει το σώμα να κάψει 17% περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της μέτριας έντασης άσκηση για ένα μικρό χρονικό διάστημα.
Αποφύγετε τις συντριπτικές δίαιτες

Οι συντριπτικές δίαιτες - αυτές που αφορούν την κατανάλωση λιγότερων από 1.200 (αν είστε γυναίκα) ή 1.800 (αν είστε άντρας) θερμίδες την ημέρα - είναι κακές για όσους ελπίζουν να επιταχύνουν το μεταβολισμό τους. Αν και αυτές οι δίαιτες μπορεί να σας βοηθήσουν να μειώσετε τα κιλά σας, λειτουργούν  σε βάρος της καλής διατροφής. Επιπλέον αποτυγχάνουν, αφού μπορείτε να χάσετε μυϊκή μάζα, η οποία με τη σειρά της επιβραδύνει το μεταβολισμό σας. Το τελικό αποτέλεσμα είναι το σώμα σας να καίει λιγότερες θερμίδες και παίρνει βάρος γρηγορότερα από ό, τι πριν από τη δίαιτα.

Θέλετε να διαβάζετε τέτοια άρθρα; Γίνεται δωρεάν, συνδρομητής  και αναγνώστης του blog μου. Γράψτε δεξιά τα στοιχεία σας και θα λαμβάνετε ενημερώσεις και το newsletter των μελών.
Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης
Michail Mavrovouniotis

Ιδρυτής του Megaservice Net Δίκτυου
Spiritual Life Coach-Lifestyle Trainer 
Μέλος ΑΝΜΡ {(Network Marketing Professionals Association)
Forever Business Owner (FBO)- Manager  στη Forever Living Products
Skype: mickmav

http://www.michailmavrovouniotis.com/ Η Προσωπική ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΑ
http : // foreverhellas FLP com /    ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ
https://www.facebook.com/michail.mavrovouniotis   ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου