Τρίτη, 4 Αυγούστου 2015

ΠΩΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 7 ΥΠΕΡΤΡΟΦΕΣ



Είτε θέλετε απλά να ενισχύσετε την τρέχουσα γνωστική λειτουργικότητα σας ή προσπαθείτε να βελτιώσετε τη γενική υγεία του εγκεφάλου σας, υπάρχουν πολλές τεχνικές που μπορείτε να ακολουθήσετε. Για παράδειγμα, πολλοί ερευνητές προτείνουν τη λήψη δραστικών μέτρων για να κρατήσετε το μυαλό σας σε ενασχόλησης, όπως η εκμάθηση μιας νέας γλώσσας. Μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από την υιοθέτηση μια καθημερινής ρουτίνας άσκησης.
Επιπλέον, υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι για να ενισχύσετε τη δύναμη του εγκεφάλου σας, συμπεριλαμβανομένων του να έχετε αρκετό ύπνο, τη λήψη συμπληρωμάτων φυσικών και το διάβασμα πάνω σε σύνθετα θέματα. Ευτυχώς, μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από μια ευρεία ποικιλία των superfoods  που θα  συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης των γνωστικών λειτουργιών σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα ευεργετικό, επειδή μπορείτε να δομήσετε ένα εύγευστο διατροφή γύρω από τους στόχους για την υγεία του εγκεφάλου σας.
Τα επτά  καλύτερα Superfoods
 1.   ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ –

Όποτε χρειάζεστε μαγειρικό λάδι, κάτι για να βυθίσετε το ψωμί ή ακόμα και ένα
dressing σαλάτας, μπορείτε να απευθυνθείτε στο ελαιόλαδο για να  σας παράσχει μια νόστιμη γεύση  με οφέλη για την υγεία και τον εγκέφαλο. Σύμφωνα με το Annals of Neurology,  το ελαιόλαδο και άλλα προϊόντα που είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά και χαμηλά σε κορεσμένα λιπαρά μπορεί να κάνει μια μεγάλη διαφορά για την τρέχουσα και μελλοντική νοητική λειτουργικότητα σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει ένα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο για να πάρει τα πιο αγνά προϊόντα και  την καλύτερη γεύση.
2.   ΣΠΑΝΑΚΙ Spinach –

Τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι και το μαρούλι είναι γνωστό ότι περιέχουν λουτεΐνη, η οποία είναι ένα φυσικό αντιοξειδωτικό. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο
Tufts ανακάλυψαν μια πιθανή σχέση μεταξύ αυξημένες ποσότητας λουτεΐνης και βελτίωση της μνήμης, της μάθησης και  της εκτελεστικής λειτουργίας. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, καταναλώνοντας  τουλάχιστον 6 mg λουτεΐνης ημερησίως θα μειώσει δραματικά τον κίνδυνο εμφάνισης εκφύλισης της ωχράς κηλίδας.
3.   ΜΠΡΟΚΟΛΟ

Αυτό  το σταυρανθές λαχανικό θεωρείται ευρέως ως ένα
superfood λόγω  της θρεπτική σύνθεσής του που είναι γεμάτο πολυφαινόλες, ασβέστιο, φυτικές ίνες, βιταμίνη C και φολικό οξύ. Το μπρόκολο έχει βρεθεί να περιέχει παράγοντες καταπολέμησης του καρκίνου, και είναι επίσης στον κατάλογο των λαχανικών που έχουν αποδειχθεί να επιβραδύνουν τη γνωστική παρακμή που σχετίζεται με τη γήρανση.

  
4.   ΚΑΡΥΔΙΑ

Οι Ξηροι καρποί και σπόροι όλα προσφέρουν οφέλη για την υγεία, αλλά τα καρύδια είναι μακράν η καλύτερη επιλογή. Στην πραγματικότητα, αυτοί είναι οι μόνοι ξηροί καρποί που παρέχουν μια βιώσιμη πηγή άλφα λινολενικού οξέος, το οποίο είναι κρίσιμο για τη σωστή οξυγόνωση του εγκεφάλου. Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι τα καρύδια μπορεί να συμβάλλουν στην αναστροφή ορισμένων από τις ζημίες που προκαλούνται από τη νόσο του Alzheimer, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας μνήμης και  θεμάτων μάθησης
Όμως μακράν καλύτερα είναι τα μούρα
  
5.ΜΟΥΡΑ

Μπορείτε να προστατεύσετε το μυαλό σας από τη μελλοντική  γνωστική εξασθένηση και  να  απολαύσετε ένα υγιεινό, νόστιμο σνακ προσθέτοντας μούρα στην κανονική ρουτίνα σας. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι οι φράουλες και τα βατόμουρα είναι τα πιο αποτελεσματικά στην κατηγορία αυτή  για  προώθηση της καλύτερης υγείας του εγκεφάλου. Μια μελέτη που διήρκεσε από το 1970 μέχρι το 2012 συμπεραίνει ότι η κατανάλωση αυτών των τροφίμων, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα μπορεί να σταματήσει τη σχετιζόμενη με την ηλικία  μείωση της υγείας του εγκεφάλου μέχρι και 2,5 χρόνια..
6.  ΦΥΤΡΑ ΣΙΤΑΡΙΟΥ –

Αυτή είναι μία από τις καλύτερες φυσικές πηγές χολίνης για χορτοφάγους και
vegans. Η χολίνη βοηθά με τη λειτουργικότητα της μεμβράνης, και είναι ζωτικής σημασίας για τη σωστή ανάπτυξη της υγείας του εγκεφάλου. Εάν μειώνονται τα επίπεδα χολίνης σας, μπορεί να αντιμετωπίσετε προβλήματα μνήμης, κόπωσης και πονοκεφάλους. Ευτυχώς, μπορείτε να ενισχύσετε τη  χολίνη σας με  το φύτρο σιταριού, τα αυγά και Alpha GPC.
7. ΧΥΜΟΣ ΤΕΥΤΛΩΝ


Μια ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου
Wake Forest ανακοίνωσε το 2010 ότι η κατανάλωση χυμού τεύτλων οδηγεί σε αύξηση της ποσότητας του αίματος που ρέει στον εγκέφαλο. Ως αποτέλεσμα, προσθέτοντας νιτρικό πλούσιο χυμό τεύτλων στην καθημερινή διατροφή σας έχει τη δυνατότητα να κρατήσετε το μυαλό σας υγιέστερο, και αυτό μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας. Συνιστάται να πίνετε 16 ουγγιές του χυμού τεύτλων την ημέρα για να πάρετε τα καλύτερα οφέλη από αυτή την πηγή superfood.
Παρά το γεγονός ότι η διατροφή δεν μπορεί να εγγυηθεί μια βιώσιμη ώθηση στη δύναμη του εγκεφάλου, προσθέτοντας αυτά τα επτά superfoods στην εβδομαδιαία λίστα αγορών σας θα σας δώσει μια πολύ καλύτερη πιθανότητα να αποκρούσετε τις αρνητικές συνέπειες της γήρανσης του πληθυσμού. Ο συνδυασμός των ζωτικής σημασίας θρεπτικών ουσιών που περιέχονται σε αυτά τα τρόφιμα μπορούν επίσης να σας βοηθήσει να βελτιώσει τη γενική υγεία σας.

Angelina Goleman είναι ένας συγγραφέας και βοηθός αρχισυντάκτης στο at Peak Nootropics, ένα blog αφιερωμένο στα συμπληρώματα που ενισχύουν τη λειτουργία του εγκέφαλου. Είναι επίσης συγγραφέας για διάφορες ιστοσελίδες σχετικές με   συμπληρώματα  και  με την ενίσχυση του εγκεφάλου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου