Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2015

MEINETE ΣΕ ΦΟΡΜΑ KAI ZHΣTE KAΛA ΚΑΙ META TA 50



Ακόμα κι αν δεν είχατε υγιεινές συνήθειες νωρίτερα στη ζωή σας, το κλειδί είναι να κάνουμε κάτι καλύτερο τώρα. Μάθετε τι αλλαγές μπορείτε να κάνετε που κάνουν την μεγάλη διαφορά.
Να τρώτε υγιεινά λίπη
Γνωρίζετε ήδη ότι τα κορεσμένα λίπη είναι κακό για τις αρτηρίες σας και την υγεία της καρδιάς. Αλλά μπορούν επίσης να βλάψουν τη συγκέντρωση και τη μνήμη σας. Έτσι περικόψτε το κόκκινο κρέας, το βούτυρο, και άλλα τέτοια τρόφιμα. Αντ 'αυτού, προσθέστε περισσότερα λιπαρά ψάρια και τα λίπη από φυτά, όπως ο λιναρόσπορος και τα καρύδια. Αυτά τα υγιή λίπη μπορεί να έχουν επιπλέον οφέλη για την καρδιά σας και το μυαλό σας.
Συμπληρώστε την άδεια φωλιά σας
Αν τα παιδιά σας έχουν μετακινηθεί και το σπίτι σας νιώθει ένα κενό, σκεφτείτε την υιοθέτηση ενός κατοικίδιου ζώου. Άτομα με  γάτες ή  σκυλιά φαίνεται να έχουν χαμηλότερη χοληστερόλη και μικρότερο κίνδυνο καρδιοπάθειας. Χρειάζονται, επίσης, επισκέψεις  σε λιγότερους γιατρούς . Δεν ξέρω γιατί ακριβώς τα κατοικίδια ζώα φαίνεται να βοηθούν. Αλλά τουλάχιστον, έχοντας ένα σκυλί που χρειάζεται να  περπατά αποκτάτε ένα πολύ καλός τρόπο για καθημερινή άσκηση.
Προστατέψτε τις αρθρώσεις σας
Το ότι μεγαλώνετε, δεν σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλείψετε το πρωί το τρέξιμό σας. Οι άνθρωποι πιστεύουν  πως το τρέξιμο θα καταστρέψει τα γόνατά τους. Όμως, η νέα έρευνα δείχνει ότι μπορεί  ουσιαστικά να τα να ενισχύσει !!! Δεν φαίνεται να είναι κάτι που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο σας ή την αρθρίτιδας σας.
Τούτου λεχθέντος, αν έχετε αρθρίτιδα ή βλάβη στους συνδέσμους σας, τότε το τρέξιμο  το πολύ τρέξιμο μπορεί να είναι μη επωφελές. Μπορείτε όμως να επωφεληθείτε  από την άσκηση. Βοηθά στην ενίσχυση των μυών, στηρίζει τις αρθρώσεις σας, και  μειώνει τον πόνο. Έτσι, επιλέγετε δραστηριότητες χαμηλής έντασης όπως το περπάτημα ή ποδηλασία.
Ανακαλύψτε ξανά το Σεξ
Καθώς μεγαλώνετε, η σεξουαλική σας ζωή αλλάζει - και μπορεί να υπάρξουν πραγματικά οφέλη. Είστε  πολύ πιο σίγουροι. Μπορείτε να έχετε σεξ για λιγότερη ώρα. Είστε τόσο πολύ καλύτεροι σε αυτό από ό, τι ήταν όταν ήσασταν 22. Το ότι μεγαλώνετε μπορεί να σας απελευθερώσει από διάφορους  περιορισμούς, ειδικά αν τα παιδιά σας έχουν μετακινηθεί έξω από το σπίτι και να έχετε το σπίτι για τον εαυτό σας και πάλι.
Συνεχίστε να μαθαίνετε
Εκπλήξτε τον εαυτό σας. Αντί να κολλήσετε με αυτό που είναι οικείο και άνετο,  αντιμετωπίστε κάτι νέο. Βγείτε και πηγαίνετε σε νέα μέρη.-Κάντε νέους φίλους. Μάθετε ένα μουσικό όργανο ή μια γλώσσα. Νέες εμπειρίες θα κατασκευάσουν νέους δρόμους (διαβιβαστές) στον εγκέφαλό σας, κρατώντας το μυαλό σας υγιές καθώς μεγαλώνετε. Μπορείτε, επίσης, να διευρύνετε τις επιλογές σας για την εύρεση ενθουσιασμού και την ευτυχίας.
Δημιουργήστε μια πηγή εισοδήματος μερικής απασχόλησης
Σε όλο τον κομό σήμερα βιώνουμε περικοπές των συντάξεων και των κοινωνικών παροχών. Μπορείτε λοιπόν να δημιουργήσετε μια μερικής απασχόλησης δραστηριότητα που θα σας αποφέρει κάποιο έξτρα εισόδημα και θα σας διατηρεί ενεργούς. Θα αισθάνεστε υπερήφανοι που εξακολουθείτε να παράγετε εισόδημα, δεν θα σας λείπει τίποτα , θα αισθάνεστε χρήσιμοι και θα βοηθάτε τους γύρω σας με μεγαλύτερη άνεση
Κόψτε το νάτριο
Είναι η αρτηριακή σας πίεση υψηλότερη από ό, τι στο παρελθόν; Αυτό δεν είναι ασυνήθιστο. Τείνει να αυξάνεται όσο μεγαλώνουμε. Εφόσον το νάτριο μπορεί να οδηγήσει αυτά τα νούμερα σας επάνω, κόψτε το αλάτι στη διατροφή σας. Οι χειρότερες πηγές είναι τα έτοιμα και συσκευασμένα τρόφιμα. Ψωμί και αρτοσκευάσματα μπορεί επίσης να έχουν πολύ αλάτι.
Θέλετε μια φυσική θεραπεία; Φάτε μια μπανάνα - το κάλιο θα μειώσει την επίδραση του νατρίου στη διατροφή σας και θα κρατήσει την αρτηριακή σας πίεση κάτω.
Μειώστε δραστικά τον κίνδυνο του  Αλτσχάιμερ
Θέλετε να κρατήσει το μυαλό σας σε αιχμή καθώς γερνάτε; Κουνηθείτε. Η τακτική άσκηση στη μέση ηλικία μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο  προβλημάτων μνήμης και  σκέψης  όταν είστε μεγάλοι, σχεδόν κατά το ήμισυ. Η άσκηση αυξάνει τη ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο και βοηθά τα νέα κύτταρα να αναπτύσσονται εκεί. Μόλις 30 λεπτά περπάτημα, ποδηλασία, κηπουρική ή ακόμα και 5 ημέρες την εβδομάδα, μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Παρακολουθήστε τον εαυτό σας
Πάρτε μια πληρέστερη εικόνα της υγείας σας, τηρώντας ένα φορητό μετρητή/καταγραφέα δραστηριοτήτων , σημειώνοντας  τις ασκήσεις, το φαγητό που τρώτε  πιθανά σε μια εφαρμογή στο έξυπνο τηλέφωνο σας, ή χρησιμοποιώντας συσκευές όπως συσκευή παρακολούθησης της πίεσης του αίματος στο σπίτι. Θα μάθετε νέους τρόπους για να βελτιώσετε την υγεία σας και την πρόοδό σας.
Κάντε ένα νέο ξεκίνημα
Έτσι είναι, σήμερα  έχετε τ πιο υγιεινές συνήθειες  συγκριτικά της δεκαετία των '30  σας και των '40 σας. Ίσως τρώγατε πάρα πολύ και είχατε πολύ λίγη  άσκηση. Δεν πειράζει. Το κλειδί είναι να  τα κάνουμε καλύτερα τώρα. Η αλλαγή στον τρόπο ζωής σας στα 60 σας και πέρα από αυτά -  να ασκείστε περισσότερο και να τρώτε υγιεινά - μπορεί να κάνει ακόμα μια μεγάλη διαφορά. Μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων, του καρκίνου, και καταγμάτων των οστών. Δεν είναι πολύ αργά. Μπορείτε πραγματικά να είστε πιο υγιείς σε μεγαλύτερη φόρμα τώρα από ό, τι όταν ήσασταν 30.
Κάντε ευφυέστερες επιλογές τροφίμων
Καθώς μεγαλώνετε, ο μεταβολισμός σας επιβραδύνει και θα χρειάζονται λιγότερες θερμίδες. Έτσι κάνετε αυτά που παίρνετε  να μετράνε. Επιλέξτε τρόφιμα που συσκευάζονται με τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε. Τρώτε σκούρα φυλλώδη πράσινα και πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά. Αυξήστε  τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα για να πάρετε το ασβέστιο για τα οστά σας. Εμπλουτισμένα τρόφιμα - όπως τα δημητριακά με βιταμίνη Β12 και το γάλα με βιταμίνη D - μπορεί να βοηθήσουν, επίσης. Μειώστε τις κενές θερμίδες από τα ζαχαρούχα ποτά και γλυκά
Διατηρείστε την ισορροπία
Το να έχετε καλή ισορροπία είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποφευχθούν πεσίματα - και ενδεχομένως σοβαροί τραυματισμοί. Κάντε αυτές τις ασκήσεις μέρος της ημέρας σας. Σταθείτε στο ένα πόδι ή ανασηκώνεστε στα δάχτυλα των ποδιών σας σαν να ήταν το περπάτημα σε μια ακτίνα. Οι απαλές, χορευτικές κινήσεις του Τάι Τσι είναι μια άλλη χρήσιμη επιλογή. Οι ηλικιωμένοι που κολλούν με το Τάι Τσι για 6 μήνες μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο της πτώσης κατά το ήμισυ
Κτίστε Δύναμη
Η αερόβια άσκηση είναι σημαντική, αλλά μην ξεχάσετε να χτίζετε τους μύες σας, πάρα πολύ. Μια μελέτη σε τακτική προπόνηση δύναμης σε ηλικιωμένους βρέθηκε ότι προκάλεσε γενετικές αλλαγές στα κύτταρα. Το αποτέλεσμα: οι μύες των πιο ηλικιωμένων  »έγινα περισσότερο σαν αυτούς των ανθρώπων στα 20 τους.
Γίνετε Κοινωνικοί
Περάστε περισσότερο χρόνο με τους φίλους ή την οικογένεια. Μπορεί να σας  βοηθήσει να κρατήσει το μυαλό σας σε εγρήγορση .  Οι Κοινωνικοί άνθρωποι έχουν πιο αιχμηρή σκέψη και πολύ χαμηλότερο κίνδυνο προβλημάτων μνήμης, καθώς γερνούν. Ή δοκιμάστε τον εθελοντισμό. Είναι συνδεδεμένος με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου και μια μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Μην περιμένετε μέχρι την συνταξιοδότησή σας  για να ξεκινήσετε. Οι μελέτες δείχνουν ότι όσο προγενέστερα ξεκινήσετε, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να έχετε προβλήματα υγείας αργότερα.
Απομακρύνεται  τις Ρυτίδες
Θέλετε το δέρμα σας να αψηφά τα χρόνια; Χρησιμοποιήστε αντηλιακό κάθε μέρα: Πραγματικά προλαμβάνει τις ρυτίδες. Και δεν είναι πολύ αργά - ακόμη και άνθρωποι που δεν αρχίσαν να το χρησιμοποιούν παρά από  τη μέση ηλικία - να πάρετε ακόμα ένα πλεονέκτημα. Επιλέξτε ένα προϊόν με SPF 30 ή υψηλότερο.
Βάζετε ξυπνητήρι
Ίσως χρειάζεστε λίγο λιγότερο ύπνο αυτές τις μέρες από ό, τι στο παρελθόν. Αυτό είναι φυσιολογικό. Αλλά εάν κοιμάστε λιγότερο από 7 ώρες κάθε βράδυ, ή αισθάνεστε φθορά κατά τη διάρκεια της ημέρας, κάτι δεν πάει καλά. Η αϋπνία δεν είναι ένα κανονικό μέρος του μεγαλώματος μας.  Κάνετε περισσότερη άσκηση,  πίνετε λιγότερο αλκοόλ,  και να συζητάτε την φαρμακευτική σας αγωγή με το γιατρό σας. Ζητήστε τη θεραπεία εάν έχετε ένα πρόβλημα, όπως κατάθλιψη ή άγχος,  και αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε ήσυχοι και πάλι. Αναζητείστε φυσικές λύσεις πέρα από φαρμακευτικές αγωγές.
Απολαύστε τα οφέλη αυτής σας της Περιόδου
Εδώ είναι μερικές καλές ειδήσεις: Οι ηλικιωμένοι έχουν περισσότερο  περιεχόμενο και  είναι  πιο ικανοποιημένοι. Οι άνθρωποι στα 80 τους αναφέρουν ότι είναι πιο ικανοποιημένοι από τους ανθρώπους στα 70 τους. Έτσι, προσβλέπουμε στο μέλλον. Θα μπορούσε να είναι μια εποχή μεγάλης ευτυχίας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δοκιμάστε το πακέτο συμπληρωμάτων που έχουμε δημιουργήσει , με τη συμβολή ειδικών επιστημόνων για κάθε άνδρα και γυναίκα  που περνά τα 50. Με διαφορετική εστίαση το κάθε ένα λόγω διαφορετικότητας λόγω του φύλου. Ζητείστε να μάθετε περισσότερα 2105018493 και 6938979887.
Ακόμη ρωτήστε μας για την πρόταση μας στα παραπάνω σημεία κι ειδικά στη δημιουργία  πρόσθετου εισοδήματος. Έχουμε λύσεις
2105018493 και 6938979887
















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου