Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

OΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ


Καταπολέμηση του καρκίνου με το πιάτο
Κανένα μεμονωμένο τρόφιμο δεν μπορεί να αποτρέψει τον καρκίνο, αλλά ο σωστός συνδυασμός των τροφίμων μπορεί να βοηθήσει, να κάνει τη διαφορά. Κατά τη διάρκεια των γευμάτων,  έχετε ισορροπία  με τουλάχιστον  δύο τρίτα του γεύματος να αποτελείται από τρόφιμα με βάση τα φυτά και όχι περισσότερο από το ένα τρίτο να βασίζεται σε ζωική πρωτεΐνη. Αυτό το "New American Plate" αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την καταπολέμηση του καρκίνου, σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο. Ελέγξτε λοιπόν την καλύτερη και χειρότερη επιλογή για το πιάτο σας.
Καταπολέμηση του καρκίνου με τα χρώματα
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε θρεπτικές ουσίες οι οποίες καταπολεμούν τον καρκίνο - και όσα περισσότερα τα χρώματα, τόσα περισσότερα  τα θρεπτικά συστατικά   που περιέχουν. Αυτές οι τροφές μπορεί να σας βοηθήσουν να μειώσετε τον κίνδυνο  με ένα δεύτερο τρόπο επίσης, όταν θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε και να διατηρήσετε ένα υγιές σωματικό βάρος. Το να μεταφέρετε επιπλέον κιλά αυξάνει τον κίνδυνο για πολλαπλές μορφές καρκίνου, συμπεριλαμβανομένων του παχέος εντέρου, του οισοφάγου, και καρκίνων του νεφρού. Τρώτε μια ποικιλία λαχανικών, ιδιαίτερα σκούρο πράσινο, κόκκινο,  και πορτοκαλί λαχανικά.
Το πρωινό που καταπολεμά τον καρκίνο
Το Φολικό οξύ είναι μια σημαντική βιταμίνη Β που μπορεί να βοηθήσει στην προστασία έναντι των καρκίνων του παχέος εντέρου, του ορθού, και του μαστού. Μπορείτε να το βρείτε σε αφθονία στο πρωινό τραπέζι. Τα εμπλουτισμένα δημητριακά πρωινού και προϊόντα ολικής άλεσης είναι καλές πηγές φυλλικού οξέος. Επίσης, στο χυμό πορτοκαλιού, στα πεπόνια, και φράουλες.
Και άλλα πλούσια σε φυλλικό οξύ τρόφιμα
Άλλες καλές πηγές φυλλικού οξέος είναι τα σπαράγγια και τα αυγά. Μπορείτε επίσης να το  βρείτε στα φασόλια, ηλιόσπορους και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι ή μαρούλι. Ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε το φυλλικό οξύ δεν είναι από ένα χάπι, αλλά να τρώνε αρκετά φρούτα, λαχανικά, και τα εμπλουτισμένα δημητριακά.
Προσπεράστε τα delicatessen
Ένα πρόχειρο  σάντουιτς Ρούμπεν ή χοτ ντογκ στην εξέδρα δεν πρόκειται να σας βλάψει. Αλλά περικοπές στα επεξεργασμένα κρέατα όπως  είναι η Μπολόνια, το ζαμπόν, τα χοτ ντογκ , θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο του παχέος εντέρου και του στομάχου καρκίνων. Επίσης, η κατανάλωση κρεάτων που έχουν δημιουργηθεί από το κάπνισμα ή το αλάτι αυξάνει την έκθεσή σας σε χημικές ουσίες που μπορεί να προκαλέσει καρκίνο.
Οι ντομάτες καταπολεμούν τον καρκίνο
Είτε πρόκειται για το λυκοπένιο - τη χρωστική ουσία που δίνει  στις ντομάτες το κόκκινο χρώμα τους - ή κάτι άλλο, δεν είναι ακόμη σαφές. Αλλά μερικές μελέτες έχουν συνδέσει την κατανάλωση ντομάτας με μειωμένο κίνδυνο αρκετών τύπων καρκίνου, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου του προστάτη. Μελέτες δείχνουν επίσης ότι τα επεξεργασμένα προϊόντα ντομάτας, όπως χυμός, σάλτσα,  ή πάστα αυξάνουν την δυνατότητα καταπολέμησης  του καρκίνου.
Το αντικαρκινικό δυναμικό του τσαγιού
Ακόμα και αν οι αποδείξεις είναι ακόμη απόλυτες, το  τσάι, ειδικά το πράσινο τσάι, μπορεί να είναι ένας ισχυρός μαχητής του καρκίνου. Σε εργαστηριακές μελέτες, το πράσινο τσάι έχει επιβραδύνει ή προλάβει την ανάπτυξη καρκίνου στα κύτταρα του παχέος εντέρου, του ήπατος, του μαστού και του προστάτη. Είχε επίσης μια παρόμοια επίδραση στον ιστό των πνευμόνων και του δέρματος. Και σε ορισμένες μακροπρόθεσμες μελέτες, το τσάι σχετίστηκε με χαμηλότερο κίνδυνο για την κύστη, το στομάχι, και το πάγκρεας.
Σταφύλια και Καρκίνος
Τα σταφύλια και ο χυμός σταφυλιών, κυρίως μοβ και κόκκινα σταφύλια, περιέχουν ρεσβερατρόλη. Η ρεσβερατρόλη έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Σε εργαστηριακές μελέτες, απέτρεψε το είδος της βλάβης που μπορεί να προκαλέσει τη διαδικασία του καρκίνου στα κύτταρα. Δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία για να πούμε ότι τρώγοντας σταφύλια ή πίνοντας χυμό σταφυλιών ή του οίνου (ή η λήψη συμπληρωμάτων) μπορεί να προλάβει ή να θεραπεύσει τον καρκίνο.
Περιορίστε το αλκοόλ σε χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου
Οι καρκίνοι του στόματος, του φάρυγγα, του λάρυγγα, του οισοφάγου, του ήπατος, του μαστού , όλοι συνδέονται με την κατανάλωση αλκοόλ. Το αλκοόλ μπορεί επίσης να αυξήσει τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου και του ορθού. Η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία συστήνει περιορίζοντας το αλκοόλ σε όχι περισσότερα από δύο ποτά την ημέρα για τους άνδρες και ένα για τις γυναίκες. Οι γυναίκες  που διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για καρκίνο του μαστού, ίσως να πρέπει να μιλήσουν με τον γιατρό για το τι ποσότητα αλκοόλ,  είναι ασφαλής με βάση του προσωπικούς τους παράγοντες κινδύνου.
Το νερό και άλλα υγρά μπορούν να σε  προστατεύσουν
Το νερό  όχι μόνο σβήνει τη δίψα σας, αλλά μπορεί να σας προστατεύσει από τον καρκίνο της ουροδόχου κύστης. Ο χαμηλότερος κίνδυνος προέρχεται από τις συγκεντρώσεις  αραιωμένου νερού με τους πιθανούς παράγοντες που προκαλούν καρκίνο στην ουροδόχο κύστη. Επίσης, πίνοντας περισσότερα υγρά προκαλείστε να ουρείτε συχνότερα. Αυτό μειώνει την ποσότητα του χρόνου  που οι παράγοντες εκείνοι μένουν  σε επαφή με την επένδυση της ουροδόχου κύστης.
Τα πανίσχυρα φασόλια
Τα φασόλια είναι τόσο καλά για σας,  έτσι δεν είναι καμία έκπληξη το ότι μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην καταπολέμηση του καρκίνου. Περιέχουν διάφορα ισχυρά φυτοχημικά που μπορούν να προστατεύουν τα κύτταρα του οργανισμού από τη φθορά που μπορεί να οδηγήσει σε καρκίνο. Στο εργαστήριο οι ουσίες αυτές επιβράδυναν την ανάπτυξη του όγκου και εμπόδισαν όγκους από την απελευθέρωση των ουσιών που καταστρέφουν γειτονικά κύτταρα.
Η οικογένεια των Λαχανικών εναντίον του καρκίνου
Τα σταυρανθή λαχανικά είναι το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο, λαχανάκια Βρυξελλών,  το bok choy, και το κατσαρό λάχανο. Αυτά τα μέλη της οικογένειας λαχανικών κάνουν ένα εξαιρετικό σοτάρισμα και μπορεί πραγματικά να ζωντανέψουν  μια σαλάτα. Αλλά το πιο σημαντικό, τα συστατικά σε αυτά τα λαχανικά μπορούν να βοηθήσουν το σώμα σας να υπερασπιστεί ενάντια σε καρκίνους, όπως του παχέος εντέρου, του μαστού, του πνεύμονα, και του τράχηλου.
Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως  πράσινα μουστάρδας, μαρούλι, λάχανο, ραδίκια, σπανάκι, σέσκουλα  έχουν αφθονία ινών, φολικού οξέος, και  καροτενοειδών. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία κατά του καρκίνου του στόματος, του λάρυγγα, του παγκρέατος, των πνευμόνων, του δέρματος, και του στομάχου.
Προστασία από κάποια εξωτικό καυτερό
Η κουρκουμίνη είναι το κύριο συστατικό στο ινδικό μπαχαρικό κουρκούμη και ένας δυναμικός μαχητής του καρκίνου. Εργαστηριακές μελέτες δείχνουν ότι μπορεί να καταστείλει τη μετατροπή, τον πολλαπλασιασμό και την εισβολή των καρκινικών κυττάρων για ένα ευρύ φάσμα καρκίνων.
 Η Μέθοδος μαγειρέματος έχει σημασία
Το πώς  μαγειρεύετε το κρέας μπορεί να κάνει τη διαφορά στο πόσο μεγάλος είναι ο κίνδυνος καρκίνου που θέτει. Το τηγάνισμα, το ψήσιμο στη σχάρα, ψήσιμο κρέατος και σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες προκαλεί χημικές ουσίες που μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου. Άλλες μέθοδοι μαγειρέματος όπως ψήσιμο, βράσιμο, στον ατμό  εμφανίζονται να παράγουν λιγότερες από αυτές τις χημικές ουσίεςς. Και όταν το κάνεις το κρέας στιφάδο, μην ξεχάσετε να προσθέσετε πολλά υγιεινά, προστατευτικά λαχανικά.
Φράουλες και Μούρα
Οι φράουλες και τα  σμέουρα έχουν φυτοχημικό που ονομάζεται ελλαγικό οξύ. Αυτό το ισχυρό αντιοξειδωτικό μπορεί πραγματικά  να χρησιμοποιηθεί για την καταπολέμηση του καρκίνου με διάφορους τρόπους ταυτόχρονα, συμπεριλαμβανομένων απενεργοποίηση ορισμένων που προκαλούν καρκίνο ουσιών και την επιβράδυνση της ανάπτυξης των καρκινικών κυττάρων.
Τα Βακκίνια( βατόμουρα/μύρτιλλα_ για την Υγεία
Τα ισχυρά αντιοξειδωτικά σε βατόμουρα μπορεί να έχουν μεγάλη αξία για τη στήριξη της υγείας μας, ξεκινώντας με τον καρκίνο. Τα αντιοξειδωτικά καταπολεμούν τον καρκίνο απαλλάσσοντας το σώμα από τις ελεύθερες ρίζες προτού  αυτές να μπορέσουν να κάνουν τη ζημιά τους στα κύτταρα. Δοκιμάστε topping πλιγούρι βρώμης, κρύα δημητριακά, γιαούρτι, ακόμα και σαλάτα με βατόμουρα για να ενισχύσετε την κατανάλωση αυτών των υγιεινών μούρα.
Προσπεράστε την ζάχαρη
Η ζάχαρη δεν μπορεί να προκαλέσει καρκίνο απ 'ευθείας. Αλλά μπορεί να εκτοπίσει άλλες πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά τροφές που βοηθούν στην προστασία κατά του καρκίνου. Και αυτό αυξάνει τον αριθμό των θερμίδων, η οποία συμβάλλει στο υπερβολικό βάρος και την παχυσαρκία. Το υπερβολικό βάρος είναι επίσης ένας κίνδυνος καρκίνου. Τα φρούτα προσφέρουν μια γλυκιά εναλλακτική λύση ως ένα πακέτο πλούσιο σε βιταμίνες.
Μην βασίζεστε  μόνο στα Συμπληρώματα

Οι βιταμίνες μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία από τον καρκίνο. Αλλά αυτό είναι όταν θα τους πάρει φυσικά από τα τρόφιμα. Τόσο η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία και το Αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο δίνουν έμφαση στο ότι όλο και καταπολεμούν τον καρκίνο θρεπτικών συστατικών από τις τροφές, όπως ξηροί καρποί, τα φρούτα και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πολύ ανώτερη από να τα πάρετε μόνο από τα συμπληρώματα. Η υγιεινή διατροφή είναι το καλύτερο.
_________________________________________________________________
Γραφτείτε στους συνδρομητές του blog μας γia να λαμβάνετε πρώτοι στο email σας κάθε νέο άρθρο που δημοσιεύετε στο blog μας.Καταχωρήστε το email σας πάνω αριστερά 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου