Κυριακή, 30 Αυγούστου 2015

ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΠΟΥ ΣΕ ΒΗΘΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΣΑΙ


Ginseng, ψάρια, Μούρα, ή καφεΐνη;
Ακούτε τη συζήτηση γύρω από τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής, και θα πιστεύουν ότι μπορούν να κάνουν τα πάντα, από  το εντείνουν την προσοχή ,την ενίσχυση της μνήμης, προσοχής, και την εγκεφαλική λειτουργία.
Αλλά μπορούν;  Η απάντηση είναι πως συμβάλλουν αποφασιστικά, χωρίς όμως να ξεχνάμε ότι είμαστε φθαρτοί και πως όλα τα όργανα μας  μπαίνουν στη διαδικασίας ης γήρανσής. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι καθώς γερνάμε, μαζί μας γερνάει και το σώμα μας. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας για τη διατήρηση ενός υγιούς εγκεφάλου, αν προσθέσετε «έξυπνες» τροφές (φυσικές και συμπληρώματα) και ποτά στη διατροφή σας.
Η καφεΐνη μπορεί να σας κάνει να έχετε μεγαλύτερη εγρήγορση
Δεν υπάρχει μαγική συνταγή για την ενίσχυση του  IQ ή που να σας κάνει πιο έξυπνη (ο) - αλλά ορισμένες ουσίες, όπως η καφεΐνη, μπορεί να σας ενεργοποιήσουν και να σας βοηθήσουν να επικεντρωθείτε. Βρέθηκε  ότι σε καφέ, σοκολάτα, ενεργειακά ποτά, και ορισμένα φάρμακα, η καφεΐνη σας δίνει την ολοφάνερη αφύπνισης, αν και τα αποτελέσματα είναι βραχυπρόθεσμα. Και το περισσότερο πάντα είναι το λιγότερο: μην το παρακάνετε σχετικά με την καφεΐνη γιατί μπορεί να σας κάνει να  νοιώθετε εκνευρισμό και άβολα. Μπορείτε όμως να έχετε τα ίδια αποτελέσματα με ασφάλεια, χρησιμοποιώντας τη φυσητική καφεΐνη, το γκουαρανά.
Η ζάχαρη μπορεί να ενισχύουν την εγρήγορση
Η ζάχαρη είναι προτιμώμενη πηγή καυσίμου του εγκεφάλου σας - όχι η επιτραπέζια ζάχαρη, αλλά η γλυκόζη, την οποία δημιουργεί το σώμα σας από τα σάκχαρα και υδατάνθρακες που τρώτε. Γι 'αυτό και  εάν πιείτε ένα ποτήρι με  κάτι γλυκό μπορεί να προσφέρει μια βραχυπρόθεσμη ώθηση στη μνήμη, τη σκέψη, και νοητική ικανότητα.
Όχι πάρα πολύ, όμως, και η μνήμη μπορεί να επηρεαστεί - μαζί με τον υπόλοιπο οργανισμό σας. Μην το παρακάνετε με τη ζάχαρη, ώστε να μπορείτε να βελτιώσετε τη μνήμη, χωρίς να πάρετε κιλά.
Τρώτε πρωινό για να τροφοδοτείτε κανονικά τον εγκέφαλό σας
Μην παραλείπετε το πρωινό; Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση πρωινού μπορεί να βελτιώσει την βραχυπρόθεσμη μνήμη και την προσοχή. Οι μαθητές που τρώνε πρωϊνό τείνουν να αποδίδουν καλύτερα από εκείνους που δεν το κάνουν. Τα τρόφιμα στην κορυφή της λίστας του εγκεφάλου καυσίμων ερευνητών περιλαμβάνουν δημητριακά ολικής αλέσεως πλούσια σε φυτικές ίνες,  γαλακτοκομικά,  φρούτα . Απλά μην τρώτε πάρα πολύ. Ερευνητές επίσης διαπίστωσαν  ότι πρωινό υψηλής θερμιδικής αξίας φαίνεται να εμποδίζει τη συγκέντρωση.
Ψάρια  είναι πραγματικά η τροφή του μυαλού μας
Μια πηγή πρωτεΐνης που συνδέεται με μια μεγάλη ώθηση στον εγκέφαλο είναι το ψάρι - πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι καθοριστικής σημασίας για την υγεία του εγκεφάλου. Αυτά τα υγιή λίπη έχουν καταπληκτική δύναμη για τον εγκέφαλο: Μια διατροφή με υψηλότερα επίπεδα από αυτά έχει συνδεθεί με χαμηλότερη άνοια και κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου και πιο αργή πνευματική εξασθένηση. Πλέον, μπορούν να διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο στην ενίσχυση της μνήμης, ειδικά καθώς γερνάμε.
Για τον εγκέφαλο και την υγεία της καρδιάς, τρώνε δύο μερίδες ψάρι την εβδομάδα.
Προσθέστε μια καθημερινή δόση από καρύδια και σοκολάτα
 Οι ξηροί καρποί και σπόροι είναι καλές πηγές της αντιοξειδωτικής βιταμίνης Ε, η οποία συνδέεται με λιγότερη γνωστική εξασθένηση καθώς γερνάτε. Η μαύρη σοκολάτα έχει και άλλες ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες, και περιέχει φυσικά διεγερτικά όπως η καφεΐνη, η οποία μπορεί να ενισχύσει την εστίαση.
Απολαύστε μέχρι μια ουγγιά μια μέρα από καρύδια και μαύρη σοκολάτα για να πάρει όλα τα οφέλη που χρειάζεστε, χωρίς επιπλέον θερμίδες, λιπαρά ή ζάχαρη.
Προσθέστε αβοκάντο και δημητριακά ολικής αλέσεως
Κάθε όργανο του σώματος εξαρτάται από την ροή του αίματος, ιδιαίτερα στην καρδιά και τον εγκέφαλο. Μια διατροφή υψηλή σε δημητριακά ολικής αλέσεως και τα φρούτα όπως αβοκάντο μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και να  χαμηλώσετε την κακή χοληστερόλη. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο της συσσώρευσης πλάκας και ενισχύει την ροή του αίματος, προσφέροντας ένα απλό, νόστιμο τρόπο για να ανάψουν τα κύτταρα του εγκεφάλου.
Τα δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως το ποπ κορν και σιτάρι ολικής αλέσεως, συμβάλλουν επίσης σε  φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε Αν και τα αβοκάντο έχει λίπος, αυτό είναι το καλό-για-σας, τα μονοακόρεστα λιπαρά που βοηθούν με την υγιή ροή του αίματος.
Τα  Βατόμουρα ( μυρτιλλα/βακκίνια είναι σούπερ θρεπτικά
Η έρευνα σε ζώα δείχνουν ότι τα βατόμουρα μπορεί να βοηθήσουν στην προστασία του εγκεφάλου από τη ζημία που προκαλείται από τις ελεύθερες ρίζες και μπορεί να μειώσουν τις επιπτώσεις των συνθηκών που σχετίζονται με την ηλικία, όπως η νόσος του Alzheimer ή άνοια. Μελέτες δείχνουν επίσης ότι  δίαιτες πλούσιες σε βατόμουρα βελτίωσαν τόσο τη λειτουργία της μάθησης και της γήρανσης των μυών αρουραίων, καθιστώντας τους διανοητικά ίσους με πολύ νεότερους αρουραίους.
Οφέλη μιας υγιεινής διατροφής
Μπορεί να ακούγεται κοινότοπο, αλλά είναι αλήθεια: Αν η διατροφή σας στερείται τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, μπορεί να βλάψει την ικανότητά σας να συγκεντρωθείτε. Τρώγοντας πάρα πολύ ή πολύ λίγο μπορεί επίσης να παρεμβαίνει στην εστίασή σας. Ένα βαρύ γεύμα μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι, ενώ πολύ λίγες θερμίδες μπορεί να οδηγήσουν σε  πείνα η οποία αποσπά την προσοχή σας.
Δώστε οφέλη μυαλό σας: Προσπαθήστε να διατηρείτε γ μια καλά ισορροπημένη διατροφή γεμάτη από μια ευρεία ποικιλία υγιεινών τροφών.
Βιταμίνες, μέταλλα και συμπληρώματα
 Τα συμπληρώματα διατροφής αποδεδειγμένα μπορούν να συνεισφέρουν στην καλή υγεία. Ποτέ μην ξεχνάτε όμως ότι είναι ΣΥΜΠΗΡΩΜΑΤΑ άρα προϋποθέτουν μια καλή διατροφή. Αν η διατροφή σας δεν είναι καλή , δεν μπορούν να καλύψουν από μόνα τους την έλλεη βιάσιμών , μετάλλων και θρεπτικών συστατικών. Οι βιταμίνες B, C, E, βήτα-καροτίνη, και το μαγνήσιο είναι ελπιδοφόρα, βοηθούν στο μυαλό και στην συγκέντρωση.
Το ίδιο συμβαίνει με το ginseng, το ginkgo . Απαιτητά συμπληρώστε τη διατροφή σας με συμπλήρωμα με λιπαρά οξέα  Ω3. Η L-αργινίνη  (βραβείο Νόμπελ Ιατρικής 1998) έχει πολλά να συνεισφέρει –μέσω της καλύτερης κυκλοφορίας του αίματος_ στην καλύτερη μνήμη και συγκέντρωση.
_________________________________________________________
Η πρόταση μας για συμπλήρωση της διατροφής σας περιλαμβάνει συγκεκριμένα φυσικά συμπληρώματα διατροφής
·        Argi+ (καθαρή μορφή L-αργινίνης)
·        Artic Sea-Ω3 :
·        Α-Beta-CarE (Βιταμίνη Α+Ε)
·        Gingo Plus (Gingo Biloba)
Με την παραγγελία σας από εμάς θα λάβετε ως μέλη του club μας Υγεία για Όλους:
  1.       Έκπτωση 15% στις αγορές σας
  2.   Ειδικές πληροφορίες για κάθε προϊόν, συστατικό, και προτεινόμενη δοσολογία
  3.      .Το μηνιαίο Newsletter μας Forever Health
  4.   .Πρόσκληση για  δωρεάν πρόσβαση στα ειδικά webinar που κάνουμε
  5.  Άρθρα και μελέτες πάνω την σωματική υγεία και την προσωπική μας βελτίωση
  6.   .Προσφορές
  7.   Εκδηλώσεις


Για να παραγγείλετε και να ξεκινήσετε τη συμμετοχή σας στα προνόμια του Club καλέστε μας  2105018493 και 6938979887.
ΕΔΙΚΟ ΔΩΡΟ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: Μικρός Οδηγός Βιταμινών:Τι κάνουν και που τις βρίσκουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου